Piráti vydali mykopolitický atlas, aby se voliči neotrávili předvolební kampaní

18. 09. 2018
Piráti vydali mykopolitický atlas, aby se voliči neotrávili předvolební kampaní

Praha, 18. září 2018 – Piráti chápou, že pro voliče je období předvolební kampaně vysilující. Všude se setkávají s politickou reklamou, která je často otravná a občas dosahuje absurdních podob. Právě proto, aby se voliči z kampaně neotrávili, připravili pro ně Piráti mykopolitický atlas.

Piráti využili specifického jména svého kandidáta na pražského primátora Zdeňka Hřiba a při příležitosti vrcholící houbařské sezóny vytvořili satirický mykopolitický atlas. Ne všechny hřiby jsou totiž poživatelné: z některých zůstane pachuť a další jsou dokonce přímo jedovaté. Piráti využijí svůj atlas politických hřibů při kontaktní kampani.

Odkazy

Sdílení je aktem lásky

Další podobné články

Jak je to s reklamními plochami od JCDecaux?
03.05.2019

Jak je to s reklamními plochami od JCDecaux?

Včera mi volal někdo z Novy a ptal se mě na náš deal s JCDecaux. Tenhle post doufám bude mít podobný efekt na probíhající debatu, jako Obamův rodný list na debatu o jeho původu. Dohledal...

Budoucí vedení Prahy: Zdeněk Hřib primátorem
26.10.2018

Budoucí vedení Prahy: Zdeněk Hřib primátorem

Praha, 26. října 2018 - Zástupci nově vznikající pražské koalice Pirátů, Prahy sobě a Spojených sil se včera ve večerních hodinách shodli na vedení Prahy. Dalším pražským primátorem se stane kandidát Pirátů Zdeněk Hřib. „Na...